Bio - Sex and the City




Igår var vi på bio på SATC-filmen. Den var väldigt bra.
Men inte som serien tycker jag. Det var så mycket sorgligt.
Roligt också, jag skrattade och så...
Men ska inte avslöja något, för dom som inte ännu sett den!
Kommer i alla fall köpa den när den kommer ut.

Åt upp en hel mellanpopcorn, lite skra kvar i botten bara.
Och choklad och godis, mmm. Men blev lite småsur när jag
kom dit och upptäckte att jag glömt mina kakor som jag hade tänkt
ta med mig.









/ Elin

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag ska se den i veckan faktiskt, bättre sent än aldrig! :D Din blogg är jätte mysig! keep up the good work tjejen! kika gärna in på min och tyck till :)

2008-08-03 @ 23:27:41
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: sara

visst var den bra?

Min nya favorit film! Jag älskade den!:D

2008-09-11 @ 07:36:28
URL: http://ssaaaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0