Rajtan tajtan!


Tjingeling!
Här är bilder från förrförra helgen då vi hade lite "rajtan tajtan" som man brukar säga nuförtiden.

Såhär roligt hade vi:



image41
På med läppglanset...
image42
Go! Go!
image43
Sara och Anna går direkt på maten.
image46
Hanna och jag går direkt på muskeltävling!
image48
Undra vad det är för kul vi ser...
image49
...jaha! Det är ju bara min sko som fastnat i papper.
Eller tvärtom kanske.
image50
Innan jag åts upp av Hanna (helt ovetandes)
image51
Efteråt
image52
Anna verkar njuta av sin drink, Sara njuter av en
bild på kameran.
image53
Tack för den.
image54
Twister! Trevligt spel...... Vann dock inte. (pga FUSK)
image55
Ett av 1000 kort på mig och Hanna från kvällen!
image57
Dom har en idé!
image59
Okej, Elin. Snyggt ihopbitet.


Ja, vi hade jätteroligt i alla fall!


/Miss B

Kommentarer
Postat av: Miss secret

yiihaaa ni verkade ha superduperkul! :D

2008-02-28 @ 16:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0