Drive me crazy





Jag har nu skivit massa inlägg för att sedan radera dom igen. Detta har tagit mig ca
25 minuter. (Ja! Nödvändigt!)
Ingenting blir ju bra. Inte för att jag brukar vara så noga annars
eller för att mina andra inlägg är någta topp-historier... men ändå.

Så jag berättar bara vad jag ska göra. Idag ska jag på yoga klockan tio.
Och detta är mycket knäppt gjort av mig då jag aldrig annars brukar
gå upp frivilligt mycket tidigare än vad jag behöver. Jag är alltså "crazy" nu.
Woho! Yeey! Tjippoloo! Kardemummo!

Eller inte. Inte alls. Inte ett dugg faktiskt.

(Som ni märker har jag slagit i mitt huvud igår)

 
Vi kör lite Mora Träsk istället. Mina idoler när jag var liten.
Och tigerjakten är en av favoriterna. Ååååååå sing hallelujah va rolig humor jag har
som fortfarande tycker detta är jätteskoj. På flera olika sätt.
Tycker dom sitter snyggt med =)





/EB


Kommentarer
Postat av: hilda

men hallå, du kollar verkligen på allt jag kollar på!;D haha mora träsk for life

2008-12-10 @ 19:56:12
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0