Sukulade





Och på tal om kalendrar (som jag förövrigt ägnat ca 95% av min
tankeverksamhet åt idag) så fick jag en idag av min pappa.
EN CHOKLADKALENDER! Han vet verkligen vad jag vill ha och
behöver. Ja, behöver, der är viktigt att ha en varje år! Jag hade tänkt köpa en själv
vilket jag gör varje år men dom var slut (!) sist när  jag var på ICA. (Nära gråten-upplevelse)
Så det var tur att han fann en. Mmm, den chokladen är verkligen görgo, tycker jag.

När jag var liten brukade min chokladkalender vara uppäten vid
typ 6:e december, sen var jag jättesur för att jag inte hade mer.
Men nu är jag nog lite bättre på att behärska mig... tror jag.
Det gör väl inget att jag äter nummer två nu? Jag är nog inte sugen på
choklad imorgon ändå....... mmmmmm......






/ Elin

Kommentarer
Postat av: SimonSvensson

Sv: njja jag tycker att det var ganska skönt att Johan åkte nu :D

2008-12-02 @ 11:45:52
URL: http://zvenzon.blogg.se/
Postat av: SimonSvensson

2008-12-02 @ 11:46:21
URL: http://zvenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0