Snart sjuk




Trevligt. Idag åkte jag buss och bakom mig hade jag en dam som
berättade i telefon för någon att hon var sjuk och varit sjuk jättelänge.
På sätt o vis berättade hon det för mig med genom att hosta på mig
med jämna mellanrum. En gång när jag skulle vända mig om och se
om hon hade hoppat av möttes jag av hostningar rakt i mitt ansikte. Tack.
Mitt hår flög bakåt av hennes kraftiga hostning.

Så det är nu stor sannorlikhet att jag kommer bli sjuk även om jag tillbringade största
delen av min busstur med att försöka hålla andan eller andas i min halsduk.
Nu är det bara att vänta och se... jäkla.....mankanvälförfanhållaförhandennärmanhostar
ochinteförsökaprickanågonsansiktemedsinsjukligaluft?!)

Adjö.





/ EB

Kommentarer
Postat av: Ella

Men va underbart såhär lagom till jul.... Jävla kärring.

2008-12-18 @ 00:13:10
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0