Wasa sandwich



Jag var med i Wasas tävling om att skapa en egen sandwich.
Man fick välja namn, design på förpackningen
och såklart smakerna i den.
Jag gjorde en jättegod men icke sa nicke.
Fick 22 poäng allt som allt. Det säger mig
inget iförsig. Eller jo, den som fått mest
poäng fick runt 17000 eller något sånt tror jag.
Så 22 poäng var la inget toppresultat precis.
Men man kunde fuska till sig poäng tror jag.
Om man går in på
http://www.wasasandwich.se/
så kan man söka på sandwichar. Söker man
då på Elin Börjesson så får man fram min
"Fresh Delight". Otroligt fyndigt namn.
Innehåller rågknäcke med fetaost, salami,
oliv, soltorkad tomat, tomat och basilika.
Tyckte det lät hur mumsigt som helst. Inte
så många som höll med verkade det som.
Den som vann innehöll veteknäcke med cream cheese,
grönpeppar, svartpeppar, kantarell, purjolök och timjan.
Inte min smak. Gillar varken svamp eller lök.
Typ det enda jag inte gillar också.
Men hade inte tänkt äta den ändå, gör mina egna mackor
hemma som duger alldeles perfekt. Men kul för vinnaren
som döpt sin macka, oj förlåt sandwich, till Skogens Skatt.
Fräckt namn.


Sandwichar



/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0