Vilken kossa är du?



Hittade massa kossor på bluebox.se.
Har sett dem på andra ställen också,
såg dom te.x i en affär i Haga.
Kostar runt 400. Kanske inte så snygga men lite roliga.

Frågan är: Vilken kossa är du?

 Bondekossan?
Målar/konstnärskossan?
Buissniess/kostymnissekossan?
Matkossan? (Massa kannor och burkar på den så jag antar det är en matkossa)
Shoppingkossan?
Poetkossan?
Elviskossan?
Kärlekskossan?
Meditationskossan?


Ja, det finns många kossor att välja på.

Muuu! Eller snarare mooooh säger dom väl.
Strunt samma. I'm foodcow! And lööööööövecow.
Antar att det är ok för folk att kalla mig kossa efter
detta.


/ EB



Kommentarer
Postat av: annaa

hahaha finns ingen tvekan vem jag är.. men vad är DU själv?? matkossan eller Elviskossan?? deeeee e flååågan!

2008-04-08 @ 02:06:08
URL: http://maniaa.blogg.se
Postat av: fröken elin

Ja, ingen tvekan om att du är bondekossan! :) Hmmm ja det är frågan. Eller om jag kanske är kärlekskossan? Hmmmmmm....

2008-04-08 @ 02:12:34
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0