Vad har jag gjort?




Idag, alltså. Jag hade ju lite förslag inatt om vad jag skulle göra idag,
så vad blev det tro...

Jo jag gick ner till Allum och fick mig samtidigt en liten promenad.
Var där jättelänge och kollade runt och hittade faktiskt lite smått och smakligt.
Lite kläder, en mascara, ett nagellack, lite smycken och en
dagcreme. Lyxigt. Jag shoppar inte så ofta eller mycket men
idag slog jag till på stort. Hm, kanske inte jättestort men jag är
väldigt nöjd i alla fall!
Sedan kom mor min och vi handlade på Ica och vipps så var
klockan sex när jag var hemma. Hade ju gått ner runt tvåtiden dit.
Jag tyckte det var länge. Min rygg värkte faktiskt.

image642








/ EB

Kommentarer
Postat av: NADIA

Jaha, okej! ;D men den är skitkul!

Nja, jag ska väll lägga mig efter jag har kollat på Dirty Sanchez, muhaha!

2008-04-30 @ 23:36:43
URL: http://zoegaz.blogg.se
Postat av: Anonym

god natt påre :)

2008-04-30 @ 23:50:03
URL: http://juhannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0