Usch va hemskt...



Igår när jag var ute och körde bil så
såg jag något konstigt på himlen.
Vet att jag borde koncentrera mig på vägen
men det såg så konstigt ut. Det såg ut som
något lysande, brinnande som föll ner från
himlen i spiraler. Både jag och mamma undrade
vad det var och två motorcyklister hade stannat för
att titta. Jag tyckte det såg ut som ett flygplan/luftballong/helikopter
som fattat eld och nu störtade. Riktigt hemskt alltså.
Men var ju inte säker och tänkte att om det var något
så står det nog om det i tidningen dagen därpå.
Hoppades att det inte skulle stå men tyvärr.
Det var en äldre man som åkt privat flygplan och störtat.
Någonstans i Kungsbacka var det och dom hade ännu inte
hittat planet. Dom vet alltså inte hur det hade gått
men det låter inte så hoppfullt. Usch va hemskt...
Förstår varför många (inklusive mig själv) är rädda
för att åka flygplan. Stackars den mannen i alla fall.


/ Elin

Kommentarer
Postat av: lillsarah

elin!! det var ju ett stjärnfall!! då får man ju önska sig något!

2008-04-06 @ 18:21:37
Postat av: fröken elin

Nej det var mitt på dagen och åkte ner i spiraler. Ja har sett stjärnfall innan å en gång önskade jag en sak som blev sann!

2008-04-06 @ 19:47:19
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0