TrallalallaLAAA!



Jag har så kul känner jag. Just nu har jag verkligen superkul.
Det finns så mycket att hitta på och ni ska bara veta vad för
massa skoj jag gjort ikväll!
Jag har t.ex. PUSSLAT! Då har man bra mycket överflödstid.
Började med ett 1000-bitarspussel förut. Gjorde hela ramen
sen orkade jag inte mer, men ändå ganska starkt jobbat.

Nu är klockan snart halv fyra och det är nog dags för mig att
sova. Ska upp mycket tidigt (11) imorgon. Så sju timmar kommer
jag få sova om jag har tur. Men jag måste upp för jag ska vara barnvakt.
Väldigt roligt! Har längtat hela veckan.

Ska kanske skriva en sista "gissa filmen" för jag känner att det
är så himla många som gissar på den.

Godnatt!


/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0