Tjollahopp, tjollahej




Sitter här nu med en handduk på huvudet.
Under handduken finns mitt hår (nähä?) men
i mitt hår finns nu toning!
Ska försöka färga det brunt. Det ska bli ljusbrunt
tillslut men jag vet inte om jag ska våga göra det
hemma själv eller gå till frisören.
Jag brukar oftast fixa mitt hår själv. Jag färgade det mörkbrunt själv,
mörkrött själv, svart själv och blont själv. Så då måste jag ju klara
att färga det ljusbrunt igen tycker jag.

Har tröttnat på mitt svarta hår nu och vill ha min riktiga hårfärg.
Vilken nu det är... det vet jag faktiskt inte ens själv!

Som ni ser har min blogg blivit ändrad. La allt i händerna på
www.josefinb.blogg.se . Det var inte riktigt klart men jag tycker det
är väldigt fint, finfina färger!

Jag orkar inte torka håret för att se färgen, men det är mörkbrunt
i så jag tror inte det syns så jättestor skillnad. Det kanske är grönt?
Vad vet jag, men jag orkar faktiskt inte kolla det nu.
Det gör jag senare, eller imorgon.







/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0