SMEG kylskåp




Dags att damma av sparbössan för den måste fram
för jag måste börja spara till ett kylskåp!
Kylskåpen från SMEG är så snygga och fina så det finns inte.
Har velat ha ett sånt här kylskåp sen jag såg det för första
gången, när nu det var. Och jag känner att jag faktiskt måste
införskaffa mig ett. Eller kanske önska mig i julklapp?
Om någon nu vill ge mig en julklapp för ca 15 000:-? Haha troligt.

Titta och riktigt njut:

  
Minikylar, kostar 8 490:-

   
Kylar. Mina favoritfärger.
Kostar 12 995:-

 
Finns också i den här varianten. Kyl med liten frys.
Det ljusblå kostar 17 490:- och det rosa 15 995:-.
Någon av de här två skulle passa mig perfekt, tack.
Det ljusblå och rosa står det mellan.

 
Eller i den här varianten med lite större frys men
då mindre kyl. Kostar 17 490:-


Ett större kylskåp och frys för den med ännu större
plånbok. Kostar 21 990:-


Dem finns i fler färger, titta in på
www.bagarenochkocken.se där
hittar du dem. Där finns även dom snygga Kitchen Aid Artisan (köksassistenterna)
som jag skrev om och visade för längesen.
Kan lägga in en bild på en sådan igen. Det skadar ju inte!


Mmm...






/ Elin Börjesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0