Så ska det låta!



Å vad det är härligt att skrika ut för full hals massa bra
sånger på fredagskvällarna! Ikväll gästades det i Så ska det låta
av Nanne Grönvall, Erik Segerstedt, Molly Sandén (Molly, molly mus)
och Magnus Bäcklund. Alla sjöng jättebra tycker jag, denna gången
också, vet att jag tyckte det förra veckan med.
Väldigt fint när Molly (Molly, molly mus) drog iväg med Gabriellas sång
som jag förövrigt gått runt och trallat på under veckan som gått och lekt att
jag stått på en teaterscen helt allvarlig. Också normalt. Tror att det
är fler som gör sånt men vågar bara erkänna. Eller så vill jag bara tro det.
Hmm...
I alla fall, på titelmatchen tog jag nästan varenda en innan dom i
programmet hann säga, det var någon jag inte kunde för jag 
förstod inte vad ordet betydde men annars så, riktigt
duktig var jag. Så det var kul!


Settman!

Efter programmet så kom Var fan är mitt band med Uggla
som åkte till Göteborg där han drog ett göteborgsskämt typ
tre gånger. Som gick såhär:

- Har du swimmpingpool?
- Nä, men jag har damm under sängen.

Haha, mycket kul. Alla tre gångerna. Denna körde han också:

Till en taxichaufför:
- Är du ledig?
(Taxichauffören) - Ja.
- Gött döh!

Haha, också rolig. Fast den har jag hört innan. Men Uggla sa den på
ett litet annat sätt.
Efter det gick det inget kul längre på tv. Kollade halvt på Berg flyttar in. Lite skoj
det med. Nog med tv-snack!


Uggla utan sina brills.

Tjingeling!


/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0