Punkt SE



Hahaho! Jag och Sara har lyckats komma med ännu
en gång i tidningen med en bild från en utekväll.
Andra gången nu, första gången hade jättemånga sett
bilden och ringde och sa det osv.
Jag förstår inte hur, för jag får aldrig tag i sånna
tidningar. Nu är vi med i Aftonbladets Punkt SE.
Gick in på hemsidan och såg bilden, fast den är väldigt
liten. Och under står det:
Elin Börjesson och Sara Saand hade skärpan inställd.

...haha, häftigt!
Men denna gången stavade dom Saras efternamn rätt
i alla fall. Sist hette hon tydligen Sara Sandert.
Snyggt!
Det är från i lördags på Park Lane. Ingen hit till bild
kanske men roligt ändå tycker jag.


/ Elin

Kommentarer
Postat av: A Maniaa

hahah nån kameraman e kåt på er.. kamerakåt=)

2008-04-09 @ 15:36:34
URL: http://maniaa.blogg.se
Postat av: fröken elin

hahah aaa det måste va så 8)

2008-04-09 @ 17:37:11
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0