Popcorn och film




Idag har jag haft en riktigt mumsig dag.
Har i stort sett suttit framför tv:n hela dagen och knappt
rört mig ur fläcken, det har inte
funnits massvis med grejer att titta på men
en repris av Eva & Adam var roligt att se igen.
Kommer ihåg att alla följde den när vi gick i mellanstadiet
och att det var dagens samtalsämne dagen efter det gått då.
Men jag tycker fortfarande att det är bra.
Kollat på Parlamentet också som är jätteroligt när Björn är
med och Johan Glans. Så har man fått skrattat en del!

Men Power of 10 och premiären för programmet som kom efter
Sanningens ögonblick skippar jag verkligen.
Är trött på frågorna i Power of 10 och Sanningens ögonblick
verkar ju bara hemskt. Alltså, förnedringstv tycker jag.
Folk mår dåligt, har sett på reklamen att dom sitter och gråter
och sånt gillar jag inte alls. Helt negativt. Ingen underhållning för mig.

Så nu sitter jag och halvkollar på Bourne identity och äter popcorn.
Eller, nu är popcorna slut. Kanske poppar nya! Mmm.




/ Elin Börjesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0