Plattfisk



Jag känner mig som en plattfisk. Jag är så smal förstår ni.
Nä, det va inte så jag mena utan jag
har precis plattat håret. Jag har egentligen
rakt hår men tänkte göra det lite extra ordnat
nu när jag ska på intervju och allt.
Men det känns ändå som att jag
vart ute i ett ösregn och håret slickat sig runt ansiktet.
Inte snyggt, måste få lite volym i det.
Ja, otroligt intressant detta med hår känner jag!

Jag funderar fortfarande på hur jag ska göra mitt
hår nästa gång. Vilken färg jag ska ha.
Kanske lägger in bilder senare på lite olika hårfärger
jag har haft.

Nu när jag ändå skriver om det intressanta ämnet hår
så kan jag nämna lite häftigt i förbifarten att jag har en hårboll
liggandes bredvid mig.
Toulouse! Som har lärt sig att man får det mesta genom att
jama (jättehögt) tills man blir galen. Fast jag tycker det är mest gulligt.


Jag i profil.



/ Elin Börjesson

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

haha jag älskar mat :P

2008-04-09 @ 10:23:26
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0