Om du måste välja...




1 ...att alltid avbryta någon som pratar mitt i en mening med att säga "en mosbricka nu" eller att var tionde minut
skratta jättehögt helt omotiverat?

2 ...att alltid trampa folk på hälarna och säga "vilken stor häl du har" när dom vänder sig om eller att alltid
försöka blocka folks väg när du går i stan genom att hoppa åt vänset och höger framför personen?

 3 ...att alltid hälsa genom att säga "hej måste jag väl tyvärr säga" eller att alltid säga hejdå med
frasen "Simba, gå din väg och kom aldrig tillbaks" med allvarlig blick?


Vad skulle du valt om du var tvungen att välja?
Svara nu, det är roligt för mig att veta!






/ Elin

Kommentarer
Postat av: Kush

Avbryta

2008-04-17 @ 01:44:33
Postat av: J

1 Skratta jättehögt, men medryckande och glatt
2 Trampa och säga "Vilken stor och fin häl du har" =)
3 Hej måste jag väl tyvärr säga
(mina grannar säger inte ens hej =(
)

2008-04-17 @ 02:05:44
Postat av: fröken elin

Tack Kush för det långa svaret:)

J: du får inte försnälla frågorna ju! haha.
men tack för svar och dumma grannar du har! (är jag din granne?)... :)

2008-04-17 @ 02:10:17
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: Anonym

alternatvi 2 på alla från erhan

2008-04-18 @ 00:06:54
Postat av: fröken elin

Haha okej! Alltså "gå din väg simba och kom aldrig tillbaks" :)

2008-04-18 @ 00:40:20
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0