Morr morr MORR!!!




Jag ska börja jobba i tv-branchen.
Jag ska ta över varenda kanal som finns i Sverige
och bannlysa sport från tv! Väck ska det!

Eller så skaffar jag bara mig en egen boxer med
egna kanaler. Men just nu så känns det första
alternativet mycket bättre.

Ännu en gång blev jag överrumplad av en fotbollsfantast
som var tvungen att se någon fånig championliga.
Istället gick jag ut och gick och morrade under tiden.
Men så kom Toulouse och gjorde mig sällskap så det
blev en liten mysig kvällspromenad ändå.
Fast helt plötsligt stannade en bil väldigt mystiskt bredvid
mig och jag hör någon ropa "hoppa in bruden".

Hjälp...

Då var det en mamma.
Min mamma alltså. Tur det, jag hade redan planerat massa
flyktvägar genom folks trädgårdar. Så vi åkte till Ica och köpte
filmer! Så då blev jag på väldigt bra humör.
Jag är över 10, ja.




/ Elin

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för kommentaren!
Godnatt!

2008-04-23 @ 23:22:50
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0