Matspel



Jag borde gå till en psykolog och prata om mig och mat.
Eller för att kanske INTE prata om mat för det är
det enda som är i mitt huvud.
Mat och jag har inget sunt förhållande till varandra.

Jag älskar matprogram och kollar nästan jämt, jag
älskar matböcker och kollar ofta i mina, jag älskar
mattidningar, jag älskar såklart mat, jag älskar att
laga mat, jag älskar att prata om mat, jag går in på
hemsidor och kollar recept och liknande, jag följer
Leilas (kockens) blogg, jag älskar filmer som handlar om mat, och jag älskar att spela
matspel. Just nu har jag suttit i en timme (var tvungen att avbryta
Andra Avenyn) och spelat ett matspel.

I det spelet skär man, hackar, kokar grejer och försöker få A+ som
högsta betyg. Om man inte bara fick en timmes prövotid så skulle
jag fortsatt att spela. Men tyvärr fick jag avbryta i mitt vikande av vårrullar.

Jag tror faktiskt att jag skulle blivit en kock när jag tänker
efter inte så noga.






/ Börjesson

Kommentarer
Postat av: amalia

vad heter spelet

2008-05-14 @ 19:47:19
Postat av: fröken elin

jag spelade både "hot dish" och "cooking academy":D sen andra småspel som jag itne minns vad de heter

2008-05-15 @ 00:44:46
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0