Let me think about it



Jag hörde en låt på radion för ett litet tag sen. Kände igen
Och den var bland de bästa jag har hört. (Jag har massor bästa låtar)
Denna var en av dem i alla fall. Men så hittade jag den inte någonstans, och dom
sa inte heller på radion vad den hette. Det var
på nrj och jag har försökt att bara lyssna på den stationen
för att få höra den igen. Men NEJ. Och jag frågade Sara
om hon visste. Försökte beskriva låten att det lät lite
som en motorsåg. Jag gjorde ett inlevelsefullt exempel
på låten med effekter och allt men hon visste inte.
Men så i lördags hemma hos Sara så kom den! Hon hade
den på datan i alla fall. Ååh, jag blev så glad. Kändes som att
jag hittade en nybakad kanelbulle.

Jag gillar ju låtar inom alla genrer och sån här musik brukar
inte vara min smak för det mesta men den här har något speciellt.
Den är så grym, älskar den. Sara skickade den till mig och
gissa vad jag lyssnar på just nu?


Ida Corr feat. Fredde le Grand - Let me think about it
(Säkert inte ny eller så men jag är lite efter)





/ Börjesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0