Hoppla



Hej!

Har varit och simmat idag igen. Aah, så härligt.
Doppade inte håret iförsig så det var tråkigt men jag
orkade inte ha blött hår idag. Eller hårblåsa det.

Är så hungrig så jag svimmar snart.
Ska äta pasta och lax med parmesan och fetaost.
Mm, det ska bli riktigt mumsigt.
Och nu ska jag ner och pussla. Väldigt intressanta
rader skrivna av mig. Alla är nog superintresserade
av vad jag har gjort idag. Eller hur?! Har vart och gått lite
i affärer med mamma också  och köpt lite finfina grejer.
Då blir man på glatt humör. Fast nu är jag så trött mest
för att jag håller på att svimma av näringsbrist.
Nej nu får jag sluta skriva denna otroligt spännande text.
Blir nästan för spännande!

Hejsvejs.



/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0