Hihihihihi!



Extra, extra var så roligt förut, haha!
Måns är verkligen grym och så var ju favoriten
Robin med. Det roligaste i programmet är
när barnen ska beskriva en kändis med "sina egna ord".
Dom skulle beskriva Björn Gustafsson och sa t.ex:
"Han borde vara med mycket mer i tv - NOT"
Haha, så roligt när en femåring säger det och låtsas
att det är dess egna ord.

Annars så har det vart Glasklart och Sing a long som jag sett.
Båda programmen var bra och roliga. Men nu gick det bara massa
psycho-filmer typ på tv så jag satte mig vid mitt pussel. Har
kommit en liten bit nu.

Har ätit massa pizza, pannacotta och godis ikväll. Mm, njuta ska man göra!

Tjingtjing!



/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0