Hål?




Det har börjat göra ont i min ena tand. Jag undrar om det kan vara ett hål?
Jag har aldrig haft något hål i tänderna så jag vet inte riktigt hur det känns.
Jag kan tänka mig att det ilar. Och det gör det på mig. Men bara ibland
och bara lite när jag biter ihop tänderna hårt. Och det gör jag ju inte jämt och ständigt.
Helt sammanbiten liksom. Jag hoppas inte det är ett hål i alla fall. Som tur är så
är jag inte rädd för att gå till tandläkarn. Tycker det kan vara trevligt faktiskt!
Eller nä, lite överdrivet kanske.
Men det är väl bäst att passa på att gå dit nu när det är gratis. När är det nu det börjar
att kosta? När man är 20? 21? Hm, jag måste alltså passa på!


image614
Än så länge har jag tänderna på plats






/ EB

Kommentarer
Postat av: anna

asså, oj:O ja men de är därför man älskar ställen som gegås ullared, rusta och lidel.. haha!

Köpte skönaste regnjackan på gegås.. skit snygg! Hade aldrig trott att jag skulle kunna köpa en regnkappa där! =P

2008-04-28 @ 14:29:01
URL: http://helmerohugo.blogg.se
Postat av: Evelina

Det år man fyller 19 börjar det kosta :/

2008-04-28 @ 18:32:00
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0