Grattis, du får en våg!



Det bara öser in folk!
Nej, det gör det inte.

Har sett att man gjort reklam för en sida som heter gifttoday.se.
Så jag tänkte gå in och kolla vad dom hade där.
Det skulle vara chokladogram och presenter tror jag dom sa på reklamen.
Och dom hade lite allt möjligt, mest choklad.
Detat är väl för dom som inte hinner köpa en present eller kanske inte har
möjlighet att lämna presenten, som skickar sånt här, tror jag.

Hittade lite goda saker:


Fint och antaligen
gott te. Hur ogott kan
te vara liksom?

Champagnetryfflar.

En låda med både
mörk och ljus choklad.

Kanske en kokbok?

För någon som
verkligen gillar choklad

Allt det där skulle man ju tyckt var gulligt om någon skicka
och bli glad över men...


...man kunde skicka en våg.
Haha, jag vet inte riktigt om
jag skulle blivit så glad för det.
Vad vill dom ha sagt?
Skulle känts som en pik.

Jag hoppas inte någon skickar en våg till mig!
Fast jag skulle ju inte vara otacksam.



/ EB


Kommentarer
Postat av: ellen

Jag såg tyvärr inte på den filmen.. var alldeles för trött ;)
Ha en bra dag!

2008-04-14 @ 09:22:03
URL: http://ekw.blogg.se
Postat av: liza

hoppas du har en bra dag

2008-04-14 @ 13:10:05
URL: http://lliza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0