Gomorron, gomorron



Äntligen är det april! För om två
dagar ska jag åka till danmark
och vara gatumusikant! Det ska vara
kul, ska endast ha med mig ett
ombyte kläder och en 100-lapp.
Undra om pengarna kommer rulla in
när jag står där och spelar och sjunger. JA!
April,april.
Vilket skojigt aprilskämt, en gång skojade jag
på ett roligare sett, jag hittade ett gråsugge-bo
så jag tog ca 20 gråsuggor och la i en skål
med flingor till en kompis så åt hon det!
April, april igen.
Såhär kan man ju hålla på hela dagen, det
ska jag göra! Kommer vara riktigt irriterande. Gött.
Men nu har jag viktigare saker för mig, måste
till gymmet.
VERKLIGEN april, april.

Idag fyller i alla fall Sara år, en bra dag egentligen.
Då kan man ju få massa fina presenter sen säger
man bara "april, april" och tar tillbaks dom!
GRATTIS SARA! Din lilla korv!





/ Elin B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0