Godiset håller mig pigg



Smart av mig. Mycket smart att äta socker nu
mitt i natten, kommer aldrig kunna somna.
Har ätit TVÅ chokladkakor idag. Plus klubbor.

Så, trevlig natt det ska bli. Kommer ligga och
titta upp i taket helt stirrig och vilja ha mer godis.

Jag vet ingen som äter två chokladkakor på en
dag faktiskt. Även om många kan göra det så
gör man inte det. Ska börja bli beroende av
morötter istället. Läste någonstans att dem har
mättande effekt och det är faktiskt gott.
Näää, tråkigt!



/ EB

Kommentarer
Postat av: N a d i n e

Illa :) Jag har också godisrus för tillfället, ingen idé att ens försöka sova då..

2008-04-10 @ 03:50:53
URL: http://enterthecircus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0