Goder morgon



Hejsan, svejsan!

Äntligen fick jag sova ut, jätteskönt!
Men varje gång jag vaknar så är det en sak jag undrar.
Eller nästan varje gång.
Jag brukar somna med min katt i mitt rum och ibland
vet jag att jag går upp och släpper ut honom om han
börjar busa. Men ibland så har jag inte gjort det, men
när jag vaknar är han ändå borta! HUR?! Jag skulle
definitivt vaknat om han hade försökt hoppa och öppna dörren.
Dessutom om han hade lyckats öppna dörren tror jag inte
han hade varit så vänlig och stängt den om efter sig.
Jag har verkligen ingen aning. Ibland frågar jag om
någon annan släppt ut honom, men nej. Det är
riktigt skumt. Hmm.
Han kanske är värsta gummikatten och kommer ut ur
jättesmala springor?
Nää.
Jag kanske går i sömnen och öppnar dörrar?
Hjälp, nej.
Eller så är han helt enkelt en superkatt med magiska
krafter.
Ja, så är det nog!



Nu ska jag nog äta frukost.
Hejsvejs!



/ Elin B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0