Gillar du Max?




Jag tycker Max har mycket godare mat än typ Mc Donalds och
Burger King. Nu äter jag inte på sånna ställen särskilt ofta men jag
har ju gjort och Max är klart mycket godare.
Äter bara på Max om jag nu ska äta något sånt ställe.
Det är mycket för en dipsås dom har! Om det är någon
som har ätit den varma cheddar-dipen så har jag ett hett tips.
Fast... vet inte om det kan vara så "hett" när det gäller ostdip, men men.
I alla fall, på Ica hittade jag vid tacosgrejerna en cheddardip! Från märket
Santa maria. Och den smakar jättelikt Max-dipsås! Imorgon ska jag värma
den och ha tacoschips, grönsaker och köttfärs till.
Ja, tacos ska jag äta alltså. Men med den till! Kommer säkert bli jätte gott!!!!!!!!!!!!

Någon annan som håller med om att Max är godast? Tänkte väl det!







/ EB

Kommentarer
Postat av: Josse

Max är läst bäst ;) Eller Frasses :P

2008-04-24 @ 15:27:23
URL: http://jj90,blogg.se
Postat av: fröken elin

Yesss:)

2008-04-24 @ 17:35:03
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0