Galna brudar



Nu kommer Bridezillas på tv, vet inte riktigt om
jag ska titta eller försöka sova igen. Hmm.

Men de här Bridezillas alltså, varför hetsa upp
sig så och ha det besvärligt innan sitt bröllop?
Är det inte då man ska ha roligt?
Jag kommer tycka att det är jätteroligt att planera
bröllopet och om man ska ha allting perfekt
måste man ha lång planeringstid.
Det ska jag ha, eller lagom i alla fall, det viktigaste
är att man får enbra dag och att sedan gästerna
har det trevligt och roligt.
Men en Bridezilla kommer jag inte bli!
Skriv upp det! (Med blyerts kanske?)

Hittade massa fina och annorlunda bröllopstårtor
på cakedesign.se. Mmm, ser gott ut.


Som silverpaket.

Rosor!

Hattbröllop kanske?

Som en klänning.

En Bridezilla tårta - släpar mannen till altaret.

Fint med blommor.

Jag ska ha en STOR tårta i alla fall.

Gulligt med rosett.


/ Elin

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Åh vad läckra bröllopstårtor :)

2008-04-09 @ 04:46:20
URL: http://fryc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0