Fredag, lördag...



...söndag, måndag, tisdag, onsdag osv.

I morgon är det, som ingen vet, lördag. Och vad ska jag hitte på då?
Det får jag ta och tänka ut. Hum.

Tittade på en namnsida nu och jag ser att mitt namn ligger på 11:e plats
över populäraste tjejnamn. En lista från förra året. Anton låg på 11:e plats
över killnamnen. Tråkigt. Jag vill bara att jag ska heta Elin. Känns väldigt
ounikt typ att alla måste sno mitt namn. Fast jag träffar faktiskt inte på så många
Elin:ar i vanliga fall, dom kanske håller sig mer norrut eller något.
År 2002 och 2003 låg mitt namn på andra plats. Jag vet, det är ju ett fint namn
men ändå.
Om du vill kolla på vilken plats ditt namn ligger så gå in här:
http://www.alltforforaldrar.se/svenskanamn/



Jag var först!






/ Elin

Kommentarer
Postat av: Marina

Mitt namn är inte ens med på listan :/ Hehe

2008-04-27 @ 13:30:37
Postat av: fröken elin

ajaj, kanske om du söker på namnet?

2008-04-27 @ 14:01:25
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0