Följa en serie 02.20?



Ja, det kan man och det gör jag från och med igår.
Jag har jättesvårt för att somna på kvällarna
även när jag ändrar om min dagsrytm eller
är aktiv under dagen. Så eftersom spindeln
hade bestämt sig för att mitt rum var det perfekta
rummet att visa upp sig i har jag inte velat sova
där inne på tre dagar. Även om den är nerspolad
och borta så kan den ju haft en tvilling. Inte HELT omöjligt.
Så jag har som sagt sovit nere på soffan där
vi har kanaler. Så jag zappade runt lite och tittade vad
som skulle komma. Så såg jag det. Klockan 2.45 kom mitt älsklings-
program (ett av dem). Nämligen THE AMAZING RACE!
Jag älskar det, följde det för ett tag sen då det gick
en vettig tid på tv:n på eftermiddagarna. Men nu
visar dom det mitt i natten. Nämligen 2.20 (fast igår
började det 2.45). Och jag måste följa det känner jag,
eftersom det är så bra. Känns inte direkt som en jättejobbig
tid att passa eftersom jag inte har fullt upp den tiden om man
säger så. Så nu längtar jag tills klockan är ungefär halv tre.
Då kommer ett av de bästa programmen som skapats.
Amazing Race, på kanal 5. Go! Go! Go!



/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0