Erik och Mackan



Jag sitter och pusslar i lugnan ro och tv:n är på i andra rummet.
Så börjar Erik och Mackan - hela och rena.
Tur att jag inte ser vad dom visar för det jag hör är äckligt nog.
Dom kollar hur smutsiga saker är och liknande, riktigt äckligt.
Jag borde varken lyssna eller titta på sånt här program för jag
är tillräckligt nojig ändå.
Och alla som säger till mig att "nä, du inbillar dig bara" eller
"nej, så är det inte alls" eller "du överdriver".
NEJ! Det gör jag inte, dom bevisar bara hur rätt jag har vad
gäller smuts och bakterier. Men jag vill ju inte bli sån som går
runt med handskar och inte vågar röra saker (typ MJ) så bäst för mig att
byta kanal illa kvickt. Blä, jag spyr av detta programmet nu, fast dom
är ändå lite småroliga ibland. Man ska inte direkt sätta sig och äta
framför det i alla fall.



/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0