El finalo!




Idag, om exakt tio minuter. Nästan exakt i alla fall, så kommer finalen
av "The Amazing Race". Kul men ändå tråkigt att det är slut.
Men nu när det är slut så kanske jag ska sluta att följa en
serie mitt i natten och skaffa mig lite mer vanliga sovrutiner?

...

Nääää!

Men sedan, ska jag i vilket fall, skriva till kanal 5 och be dom sända nya avsnitt
och på en bättre sändningstid. Kan ha tur och få ett svar!
Ännu mera tur om det är ett bra svar!

Undra vad jag ska smaska på till detta nudå? Hmm. Tung fråga, mycket tung fråga.






/ EB

Kommentarer
Postat av: Ozzy Ozkar

Svar: Ingen fara behöver den inte själv men som sagt vet inte riktigt var jag har den så får leta lite innan jag kan lova nåt. Fasen vad ofta du uppdaterar din blogg! Går du på speed eller?

2008-04-30 @ 01:57:33
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: Ozzy Ozkar

Ja vet vad du ska smaska på! Jordnöttsmör och Vaniljglass! Sjukt god combo!
Try or Die!

2008-04-30 @ 01:58:44
URL: http://thegameboy415.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0