Äntligen har jag rört på mig



Aaaah! Äntligen har min stackars kropp fått någon
form av träning. Har simmat en lusing idag också.
Eller också, senast var väl för två veckor sen, under
den tiden har jag inte tränat någonting.
Om det inte gills när jag går mina små kortpromenader
och när jag gick till Allum igår. (Det är ju JÄTTElångt dit
härifrån) .Ja, jag räknar med det som träning tycker jag!

Det var väldigt skönt i alla fall, jag spurtade! Eller simmade
ganska så fort. Men det var en tjej med knallrosa badmössa
som simma om mig. Grrr. Hon ville väl stila. Dessutom får man bättre
fart av sånna mössor....typ...

Har precis gjort iordning en jättegod sallad!
Tänkte göra lite förnying på tonfisksalladen. Så istället
har jag paprika, gurka, tomat, brie och salami. Mmm.
Ska ha keso med svartpeppar på till det också.
Gott gotti gottgott!

Nu känner jag mig väldans tränad, värsta atleten!
Kommer säkert få träningsvärk imorgon. Bra, då har
jag en lämplig anledning till att sitta hemma i soffan
hela dagen i morgon och bara gotta mig!


/ E to the B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0