Hola me llamo Elin y tengo dos gatos




Idag hade jag spanskalektion.
I början av kursen var jag bäst i klassen och nu är jag typ sämst.

Varje gång läraren frågade mig något idag (jättemånga gånger) så svara jag typ
"tjaa....hmm..kanske.....nää...fast..nä har ingen aning" eller
"Eöööhh hmmm vet inte eller...joo?..nää..eller ...vet inte"
Å hon bara, jo det vet du!!! å jag ba ....jaha, ja det vet jag fast jag
kommer inte på det bara.
Så sa hon svaret typ "tadaaa" å jag ba AAAAAAAJUUUUUUUUUUSTDET det visste jag ju!!

Hade inte en jäkla susning.

Helt sämst var jag. Men jag är bra på annat. Vinna i kortspel tex.
Borde bli pokerproffs. Men orkar inte.


Såhär såg jag ut när hon fråga.
På ett ungefär.



/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0