I'm the next Swedish Idol!





Springer runt här med högsta volym på spååtifii och sjunger Foreigner-låtar blandat
med lite hederlig rap. Dansar runt och låtsas att jag är med i Idol.
Jag tänker
"ha! detta skulle idoljuryn sett, då hade dom allt skämts för att dom inte
hade funnit mig tidigare"

PLÖTSLIGT får jag syn på någon: Osminkad & blek, håret som ser ut som ett
oinrett skatbo, outfit: trosor och ett för litet linne som slutar ovanför naveln,
och ett par randiga strumpor som pricken över i, en schampoflaska till mikrofon och ett löjligt smile på läpparna...
Det är JAG. Och jag behöver hjälp! Med min självinsikt.



Glöm det Elin, GLÖM 'ET




/ Elin

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh, det är ju jättehärligt att sjunga högt och dansa omkring hemma. :) Skulle aldrig få för mig att söka till Idol.



sv: Ja, de mesta är bättre än hockey. Du måste kolla på solsidan, jättebra! :)

2010-10-07 @ 21:38:00
URL: http://karinjeanettesblogg.blogg.se/
Postat av: Erika

Hehe, självförtroende kallas det =)



Sv. Jag ska ta och kolla upp om det finns någon osteopat häromkring. Det låter som någonting för mig.

2010-10-09 @ 18:20:47
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0