Å




Någon annan som tycker ådror är äckligt? Jag tycker det
är så himla jätteäckligt. Jag vet att man inte kan hjälpa att man
har dom, man måste ju... men ändå. Måste dom synas?
Jag kräks liksom.

Mina syns nästan inte alls som tur är. Kan ju bero på att jag varken
är gammal, skinny eller vältränad. Så jag hade inte tänkt bli det heller.
Eller jo, gud va hemskt sagt. Klart jag ska bli gammal. I praktiken.
Inte i fysiken dock.

= åderfri.



Lägger in en bild på en blomma istället för ådror.
Tycker det är lite lättare att bearbeta med ögonen.


/ EB

Kommentarer
Postat av: Juliana

Haha, så jäkla härlig blogg du har! Håller dock inte med om åder-skräcken, det är ju ashett på killar ju ;>

2010-11-01 @ 17:11:59
URL: http://juliiaana.blogg.se/
Postat av: Juliana

HAHA, nej just den där bilden är googlad, men spindeln som kröp på mitt täcke var ungefär lika söt ;)



Haha, ja alltså jag vet inte varför jag tycker det är snyggt faktiskt.. Det är väl för det känns lite manligt liksom, muskler och ådror. Inte för mycket dock, lagom är bäst! Själva ordet låter dock sjukt vidrigt... Ådror... Jag förstår dig ;)

2010-11-03 @ 21:15:59
URL: http://juliiaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0