If I were a boy...




... I would wish I was a giiihihihihiiiiiirl.


I morgon ska jag äta mat. I dag har jag ätit mat.
I helgen ska jag äta mat.


(Mat.)

Det jag ser mest fram emot i mitt liv just nu är att..
Äta mat. (Och se Harry Potteeeeeh, MR POTTEH!)

Någon annan som tycker att grädde är det bästa Gud skapat?
Eller kossan kanske det är som skapar det. Hursomhelst, ingen vet.
Gud kanske är en ko. Han kanske är alla kor. INGEN VET.
Har i alla fall ätit ca fem deciliter de två senaste kvällarna.

Säger "pretentiöst" så ofta jag hinner. Det passar faktiskt in på fler ställen
än vad man tror. Pretto däremot är ganska löjligt att säga.
Typ som om man sagt pretentiöst så många gånger att man börjat tröttna på det
och förkortade det därför till pretto.
Och det är ju bara jättetöntigt.

Det var väl det jag hade att säga. Lite. Men ändå mycket. Men ändå lite.
Fast ganska mycket för att vara uppriktig. Jag är ju ganska deep om man säger så.
En människa man vill ha deeptalk med. En människa man har respekt för.
En människa man vill äta grädde med.


Päjs öut



/ EB

Kommentarer
Postat av: LIZA ♥

Haha mat, mat :D :P

Mår du bra då? ♥

2010-11-20 @ 16:57:56
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: petter

Försökte vispa grädde med jordgubbssmak(ja det finns) för några dagar sedan, var helt omöjligt!! För hand då!

2010-11-22 @ 22:52:31
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: petter

Kul med uppdateringar. Mvh inte

2010-11-28 @ 02:31:06
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Fuckmartinez.blogg.se

Satt och kollade igenom min polare och mins gamla blogg hahaha. Såg att du hade kommenterat något, må säga att du var söt.

2010-12-02 @ 02:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0