Ett bra svar





Jag har börjat säga såhär väldigt ofta:

"Det är en definitionsfråga" (hoppas det stavas så nu)
(eller strunt samma, det är bara charmigt att stava fel)
(hoppas det inte stavas så då alltså) (är i desperat charm-behov)

I alla fall.
Det är ett väldigt bra svar som passar in typ.. jämt.
Som t.ex;

Människa: Han är så rolig.
Jag (som också är en människa): Det är en definitionsfråga.
Människa: Ja, det är ju sant.

Människa: Har du extra dålig syn på båda dina ögon?
Jag: Det är ju en definitionsfråga.
Människa: Det har du rätt i.

Människa: Elin, du är bäst.
Jag: Tack.


Eller ah, nästan jämt.
Grejen är den att jag knappt vet vad det betyder men
jag vet att folk alltid håller med en när man säger det. Och det pleasar mig tillräckligt
mycket för att dänga till med frasen lite hipp som happ
och bara verka oerhört klok och sådär... sval.



/ Elin

Kommentarer
Postat av: EMMY

du äro rätt så awesome! ha en bra dag

2010-06-18 @ 01:57:23
Postat av: fröken elin

oooh man tackar, awesome har ingen kallat mig sen födseln. å det va rätt många som sa det då, just i det ögonblicket

2010-07-22 @ 23:33:39
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0