Bilds omgång 2: Denmark!




Vi åkte över till Danmark över dagen några tjejor en vacker dag. Vi var 7 st men alla
ville inte vara med på bild.
Vi åkte verkligen inte dit för att köpa sprit. PFT! Vi är fina damer!
Eller... dom andra köpte faktiskt sprit. Fast inte jag, jag mådde ändå tillräckligt
illa (åksjuk) Jag trodde att marken gungade t.o.m. efter jag hade hoppat av båten.
Jag såg nog bra packad ut.

Vi shoppade dock en del och åt mat och var allmänt svensk-besöker-danmark-iga.



Vänta... så ska ni få se en posebild utan dess like!


Tadaaaaa! Usch vilken obäddad säng jag har. Nästan pinsamt ju.
Jag är en dålig människa.


Värsta stora Nicke Nyfiken på båten. När jag såg det sa jag att jag
inte gillar Nicke Nyfiken, att han är en tönt. Sen var han överallt på båten!
ÖverALLT. Så himla typiskt.


Anna och Anja ska gå ombord. (SE hur Nicke speglar sig i bakgrunden
bredvid Anja, jag blir så trött......)

 
Anna och Sara testar mina glasögon. Jodå, jag har glasögon.
Aldrig på mig men alltid med mig! Smart, tycker jag.


Tittar man på denna bilden vet man
inte att jag mår illa som en ko här.
Inte för att jag vet om kossor brukar gå
runt och må illa men, ja.


Framme i Danmark. Och vi går i "den långa gången".
Mycket spännande.


"Ta kort på mig när jag går i den långa gången"
sa jag ett antal gånger. Man måste ju ha kort på det.
Måste. Verkligen.


Nu när vi var framme i Danmark avslöjade jag min
riktiga identitet för tjejerna. Att jag är kung av Danmark.
Precis, kung.
Här står jag och hälsar på mitt folk.


På el restauranto. Kolla vilken stor ros! Lika stor som Saras ansikte. Coolt.
Jag åt kyckling och kartoffler med bearnaisesås. Det kändes danskt.


Och så åkte vi hem igen. Anja gjorde det tecknet hela
tiden. Anna har sängkammarblick där i bakgrunden. Grr.

På vägen hem spelade vi KOTTEN som är typ det ballaste
kortspelet som finns. Hur roligt som helst!




/ Elin

Kommentarer
Postat av: Petter

Hatar också Nicke fyiken, han tror han är så jävla rolig. Men vem fan är inte rolig om man är en apa, va!?



Tror förresten inte ni var 7, jag tror att du försöker få det att låta som du har mer vänner än du egentligen har! Buuu på det!



Regnar inte här i stora storstaden heller!

2009-07-20 @ 16:01:12
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0