Bara för att jag ÄLSKAR att handla





Jag har precis simmat och ringer till mamma
för att kolla om vi ska åka och handla på Ica:

Jag: Hej, vad gör du?
Mamma: Jag är i affären.
DODODO!!! (ljudeffekt)
Jag (chockad): ... men!
...
Jag (mycket upprörd): JAG VILLE JU OCKSÅ HANDLA!
Mamma: Jaha, men nu har jag redan plockat ihop en korg med grejer.
Jag (ännu mera upprörd och med en klump i halsen): Men jag hade skrivit
upp massa saker vi behövde och vi hinner inte handla innan helgen!
Mamma: Ja... men var det något speciellt du skulle ha?
Jag: JA, MASSOR!
Mamma (med lätt suck): Okej... men jag kommer väl och hämtar dig då så åker vi och handlar.
Jag: Iiiiiihihihihi! JA!

Världens snällaste mamma. Världens barnsligaste Elin.
Som ett barn i ett barns kropp. Men jag kan inte hjälpa
att jag älskar att handla.
Det är det bästa jag vet.
Dom inne i omklädningsrummet tittade mystiskt på mig och
måste tänkt "vilken bortskämd liten mes". Men vadå då, jag tittade
bara tillbaks och tänkte "vilka missanpassande sick-sack-simmare".







/ Elin

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, jag som hatar att handla. ;D

2008-11-19 @ 19:08:38
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: SAMAN

sv: inte en enda lååååt?:O men jag har väl fått ig på nån grej någon gång, men aldrig matte! that's supposed to be my thing liksom!



jaa handla är fan kul :) speciellt när jag handlar med mina kompisar, för då kan jag nalla poäng från dom med mitt ica-kort! mouhahaha ..

2008-11-19 @ 19:09:23
URL: http://sepesaman.blogg.se/
Postat av: diana

Tack för din söta kommentar! =) Har svarat på läsarnas frågor nu, läs gärna! Nu ska jag kolla Bonde söker fru...=) Trevlig onsdagskväll!

Kram// Diana

2008-11-19 @ 19:17:32
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0