Skriver, skriver, skriver






Ja, jag bara skriver massa inlägg nu. Har inte skrivit så mycket
känner jag.

Skulle ha en frossardag idag eftersom jag inte varit så onyttig denna
veckan. För hälsodamen har ju sagt att jag inte får äta vissa grejer.
Så jag hade sparat mig tills idag. Men när man väl ska äta massor så
orkar man inte allt.

Allt jag planerat att äta:

Bakade vaniljbullar
Tårta
Singoallakakor
Smått godis
Geisha chokladkaka
Noblesse choklad
Tacos
Salta klubbor
Ja, kanske något mer.

Detta åt jag:

Tacos
Tårta
Typ 8 salta godisar


Ååh, va tråkigt. Får äta det andra imorgon.
För även imorgon tänkte jag ha frossar-dag.
Och på söndag... Mmm! Bra.


Jag som var så sugen. Men magen räckte
inte till idag. Hemskt.
Förresten smått godis? Eh smågodis menade jag ju såklart. Gud alltsåååååå.




/ Fröken Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0