Shopaholic



Godnatt!

Läste precis att "En shopaholics bekännelser" ska bli film!
Va roligt, jag älskar att se filmer som är baserade på böcker
som jag har läst.
Jag gillar olika sorters böcker men när jag vill läsa något
lättsamt och mysigt så brukar jag läsa sådana böcker
som oftast handlar om kärlek och lite annat.

Denna boken är också en sådan. Den är skriven av Sophie Kinsella.
Hon har också skrivit bl.a "Mina hemligheter" som är en liknande
bok egenligen men jättebra!

Den skulle i ha premiär i oktober i USA. Jag längtar tills den kommer
till Sverige!

image200
Isla Fisher som ska spela huvudrollen som Rebecca Bloomwood.


/ Elin


Kommentarer
Postat av: malin

hej! ja jag älskar äldre hus och secielly röda med vita knutar =)

ja en där spisen är riktigt häftig, den är kopplad till allaa gamla element i huset så den kommr vi använda till upvärmningen =) fast den var tydligen ganska svår att anända! men vi får väl se hur det går hehe!

2008-03-17 @ 08:57:57
URL: http://malinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0