Host.






Det var en väl en jäkla irriterande hosta jag har införskaffat
mig helt ofrivilligt. För ibland gör man det ju frivilligt? Mm.
Min förkylning har jättekul och byter personlighet varje dag.
Alltid lite småspännande när jag vaknar.
Just nu har jag en konstig hosta. Trevligt.

Är trött och ska lägga mig snart. Annars så har jag jobbat idag
ätit pizza, godis och kakor. Badat kvällsdopp och hyrt film!
Mysigt.

OCH JAG HAR ABSOLUT INTE TITTAT PÅ FOTBOLL!


Samma sak. Jäsp.


Nattinatti!






/ Elin

Kommentarer
Postat av: sara

Tackar :D



Får hoppas du haft många kunder i helgen, själv har jag faktiskt också jobbat, fast dock träffar jag nog inte liyke många som du träffar. Var en människa som var riktigt trevlig som kom idag, annars har det mest varit dystra miner på dem jag sett :P

2008-06-08 @ 14:39:13
URL: http://sara04.blogg.se/
Postat av: Julia

Det är bra med mig tack! Har solat och tittat på fotbollsmatch - lugn söndag så att säga! Skönt med lite softdagar ibland. Vad har du gjort idag?

2008-06-08 @ 22:18:30
URL: http://juliaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0