Apapapapapapapaia



Förbered med aparmar...  och sen LE för glatta livet! (Och nej, mitt ena
ben är inte mycket större än det andra, jag tror bestämt att jag lutar fram mig på det ena)
Detta är från i fredags. Ska väl lägga upp fler bilder. Kommer säkert glömma det
men ska försöka komma ihåg att jag faktiskt har ett minne.

Det var i alla fall jättekul i fredags! Jag fick massa finfinfina presenter och så gjorde
vi tävlingar som jag förberett. Jag var inte med för det skulle vara lite fusk.
Elenor vann i alla fall det efterlängtade priset:=) Sen gjorde vi paketleken och jag
vann alla dom paket jag själv köpt, så det var ju tur att jag inte köpte fula saker.
Sen gick vi ut och trängdes. Först i bilen på väg in där vi satt fem stycken i ett litet baksäte.
Jag låg över dom andra i den mest obekväma posen jag kunde hitta och försökte titta ut
så jag inte skulle spy ner dom allihop. Sara satt på golvet och var riktigt nöjd, hon tyckte hon hittat den bästa
platsen i världen. Sen var det trångt ute också men det gör ju inte så mycket men det är lite svårt att dansa.
Speciellt när man är pygmé som mig och folk knuffar runt en som en liten boll utan att märka det.

Tack allihopa för en jätteskojig kväll:)





/ Elin

Kommentarer
Postat av: hilda

vilken söt klänning!!

2008-12-16 @ 20:56:10
URL: http://cangemark.blogg.se/
Postat av: Malin

åh , vilken fin klänning :)

jättesöt blogg.

2008-12-19 @ 23:47:12
URL: http://baramalinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjena!

2010-08-11 @ 00:04:46
URL: http://pumars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0