Trallala



Känner mig glad idag. För jag ska äta godis tills
jag spyr. Ska ha en riktig frossardag idag.
Mumsigt!

Igår var vi ju hos Sara som fyllde 20 och det var
jätteroligt! Vi gick sedan till Park Lane där vi också
hade väldigt kul. Speciellt i rockbaren med massa go
musik, bad om och fick Magnus Uggla!
Jag tänkte lägga upp bilder senare när
Sara har skickat alla femtitusen kort eller vad det var.

Nu kan jag också skriva vad hon fick i present av mig.
Först en silverring och en stickad poncho men det roligaste var
ett ALBUM!
I albumet har jag lagt in massa "snygga" bilder.
Skrev en rim-dikt, skrev ner våran låt som vi skrev när vi var små,
la in gamla brev och teckningar Sara skickat till mig
förra året. Nä, ok, när vi var yngre. Ja, och lite allt möjligt.
Roligt minne i alla fall att ha när man typ fyller 80 och visar barnbarnen.

Maten var jättegod som vi åt också.
Det var buffé med kyckling, bröd, ostar, potatissallad,
fetaostsallad och lite allt möjligt gott. Blev så proppad mätt!
Fast kunde nog tryckt i mig lite till men jag sparade mig till
efterrätten som var kladdkaka med jordgubbar och grädde.
Jordgubbar är så gott, det var så längesen man åt det nu.
Eller jag i alla fall. Mmm. Tack för maten Sara!



/ Elin B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0