Tjipp!



Tjipp och välkomna.

Idag ska jag till Sara på hennes födelsedagsmiddag.
Födelsedagsmiddag, låter som att hon ska bjuda på korv
med bröd följt av fiskedamm och hela havet stormar.
Men vad ska jag kalla det då.
Snart ska jag till Saras kalasmiddag. Ännu värre!
Snart ska jag på middag till Sara eftersom hon fyllt år.
Ja, det lät lite bättre.
Buffé ska det bli, jag ska sluka den. Har endast ätit en fruktsallad
idag för att spara mig till maten ikväll. Och vi ska väl äta runt sju-åtta.
Men jag håller mig!

Hoppas hon blir glad för sina paket, det tror jag nog hihihi.
Jag kan skriva imorgon vad hon fick. Sara är ju besatt av att
läsa min blogg så hon kommer hinna läsa det innan vad hon
får och det blir ju inte så kul.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Eller kanske inte hoppa, vill
ju inte riktigt slå mig så jag är blåmärkt ikväll.
Men jag ska stiga in i den som en dam och sjunga We're not gonna take it
som igår på Så ska det låta, för det lät så förskräckligt BRA!

Hejsvejs!


/ Fröken Börjesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0