Tick, tack



Gud, va våra klockor tickar högt! Man kan ju bli galen på sånt.
Skulle aldrig stå ut med att ha en tickande klocka i mitt rum
när jag ska sova. Jag köpte en gång en liten jättesöt klocka
som jag ville ha i mitt rum men jag höll på att bli tokig så jag la in den
i garderober med massa lakan över så att den inte skulle höras.
Kunde iförsig bara tagit ut batterierna men var nog för uppspelt
för det då. (Om den nu var batteridriven.)

Har verkligen dötid just nu. Vet inte vad jag ska göra.
Sitter bara här i soffan och väntar in programmen som börjar
klockan fyra. Jag tror jag ska kolla på lägenheter på hemnet.se.
DEKAD Väckarklocka
En sån här väckarklocka från Ikea var det jag
hade i mitt rum. Så varning den tickar men den
är väldigt söt.  (Dekad 69:-, Ikea)


Tjingeling!


/ Börjesson

Kommentarer
Postat av: lillsarah

hahahah en sådan klocka hade jag också men jag fick typ göra sönder den och lägga den i nattygslådan (nattdukslåda?)

2008-04-11 @ 15:38:44
Postat av: fröken elin

haha aa min gjorde jag också sönder tillslut! hahah den var SÅ störande..nattdukslåda. tror jag!:)

2008-04-11 @ 15:49:45
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0