Lite smått och gott



Var inne på bluebox.se där dom har hur mycket
saker som helst som man kan beställa hem via nätet.
Mest saker att ha till hemmet och det är just det jag
är mest intresserad av.
Har aldrig beställt därifrån själv men både min bror
och mamma har gjort det och det kommer dagen därpå!
Det går verkligen hur fort som helst.

Här är lite roliga saker jag hittade:


En söt prickig badanka.
(Mycket nödvändig grej!)

En "dörrhållare" i form
av en klacksko, lite kul.

Termosar, pingvinen
var lite fräck. (Fräck)

För den som vill börja
baka lite mer, ett bakset.

Eller för den som vill
börja putsa skor lite mer -
ett skoputsarset.
(Vem som nu finner det roligt)

En prinsesstårta i tyg, mmm.
Vet inte riktigt vad man skulle
ha den till men tycker den ser
riktigt söt och smaklig ut.

Och små kanelbullar tydligen?
Också dom i tyg. Ser inte alls
lika smakliga ut.

Och de här fina burkarna med te i skulle jag vilja
ha endast för att dom är fina. Teet kan smaka hur det vill.
T.om lever? Nää...

Samma med de här tvålarna.

Lite färgglada hårblåstar.

Ja, det var väl lite fina, roliga grejer. Jag gillar det i alla fall.


/ Elin

Kommentarer
Postat av: annaa

hade tatt badankan o kanelbölllarna!! utan tvekan.. behövs i mitt rum.. behöver en brun detalj till och sen en turkos.. PERFEKT! =) hahaha

2008-04-07 @ 00:19:02
URL: http://maniaa.blogg.se
Postat av: fröken elin

Haha men kanelbullarna såg ju ut som hundskit, haha! Men badankan är snygg, het till och med!

2008-04-07 @ 01:05:38
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0