Groblav




Idag har jag varken firat groblav eller valborg...
Hm.
Jag har aldrig egentligen firat det.
Ingen speciellt kul högtid faktiskt. Men kul för
dom som får vara lediga!
På roliga högtider pyntar man, klär ut sig, ger varandra
saker, leker lekar och liknande.
Det finns väl dom som gör det på valborg kanske, men
inte jag.
Inget pynt - ingen högtid. Mitt motto i livet.
Nä, det hitta jag på.

Istället för att festa eller titta på någon brasa eller cortegen
i stan så har jag suttit hemma. Efter att jag vart och handlat
då. Ätit räkor och sedan min marrängtårta och kollat på tv.
Mysigt!

Det var min valborg det! Som vilken dag som helst faktiskt.







/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0